Startsida        Facebook        Bloglovin'        Bloggdesign        Arkiv       Mer om mig        Kontakt

Välkommen till min fotoblogg!

Mitt namn är Ulrika Sandin. Jag är en 32-årig förskollärare som har två stora intressen här i livet: fotografering och sång! Båda intressen utövar jag på en amatörmässig nivå men jag känner själv att jag utvecklas inom båda två hela tiden. Det är jättekul!

Det här är min offentliga blogg där du får se bilder från mina fotningar och ibland läsa om min vardag. Hoppas du kommer tillbaka!

PS. Känner du mig och vill komma till min lite mer privata blogg så tryck här, lösenord kan du fråga om via facebook eller mail. Kontaktuppgifter hittar du längst upp på sidan!

Bloggdesign

Jag designar alltid min blogg helt själv, jag tycker det är jätteroligt! Jag har även några vänner och bekanta som jag hjälper/har hjälpt med deras bloggdesign (vissa av dem är lösenordsskyddade):
 
 
Vill DU ha hjälp av mig att fixa till din blogg? Det kan jag göra, allt i mån av tid så klart. Jag gör alltid allting utifrån ditt önskemål och fixar till den tills du är nöjd med resultatet. Blir ju inte nöjd kan jag alltid återställa allt till precis hur det var innan jag började. Ta kontakt på mig via mail eller facebook, kontaktuppgifter finns här längst upp på sidan. Det går även bra att kommentera här nedanför, men var noga med att skriva din mail-adress då så jag vet vart jag ska svara. Tveka inte att fråga om du är intresserad, även om jag inte känner dig!
Från Alicia
Postat den 01 januari 2012 klockan 00.02

Hej! Intresserad av en bloggdesign av dig! Hur går man tillväga?

mvh Alicia :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: